fasen att jag inte kommer i säng då..

.. Anders... kom hem o få mig i säng... ;-)
Nu sitter jag här igen... klockan är snart tjugo i elva o jag har inte kommit i säng än... ska ju upp tidigt i morgon! Dumma mig själv... *slår mig på fingrarna*
Men nu ska jag bara pilla i mig nått.. är hungrig.. åt ju ingen middag idag då vi åt äpplepaj på eftermiddagen o var sååå mätt av det..iaf.. nu är jag hungrig... så får ta mig nått innan jag ska sova. inget roligt att gå o lägga sig när man är hungrig..

i morgon är det dags för dagis igen.. ska bli kul... men samtidigt lite små jobbigt... för det första är det ju sååå tidigt.. *gäsp*
o för de andra så ska jag lämna molly en liten stund.. o det är jobbigt att lämna henne i andras händer o sen så är det jag som ska gå därifrån i morgon.. o vart ska jag ta vägen? De e ju alldeles för kort tid för att gå hem emellan...
Ja, ja... får väl hitta på något... sitta o prata i telefon eller nått... eller de kanske är lite dumt om dom behöver ringa efter mig...


Nej, sängen hägrar.. natti natt
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback