folk läser men ingen kommentar?

har funderat på en sak... har läst på alla möjliga bloggar att den som skriver vill att man lämnar en kommentar när man läst... o visst, jag tycker också att det är roligt att få kommentarer, men det är inte därför jag skriver. Jag skriver blogg för att jag vill få ur mig saker ibland, o ibland skriver jag bara lite allmänt som kan vara roligt för mig att gå tillbaka o läsa sen längre fram...
Men nu till min fundering då... dom som skriver att dom vill ha kommentarer... Kommenterar dom verkligen när dom själva läser andras bloggar? jag kan nästan med säkerhet säga att dom inte gör det... visst, en del kanske, men långt ifrån alla... Såååå... hur kan man kräva att andra ska göra nått som man själv inte gör... förstår inte riktigt hur det tänket går ihop sig...
Jag kommenterar andras bloggar när jag tycker att jag har något att säga... annars tycker jag bara att det blir konstlat... jag hoppas att det är någon som förstår hur jag menar, så jag inte verkar helt bakom flötet nu... haha

Tänk att jag redan gått o lagt mig.. inte klokt... ligger i sängen med lap topen o kollar runt lite o käkar popcorn... *mums* Sen när jag börjar bli trött på riktigt så är de bara upp o borsta tänderna o sen krypa ner igen... =)


I morgon ska jag bara lämna o hämta Molly på dagis.. ska inte vara med... är lite nervös för det.. Vet ju att hon varit lite blyg första halvtimmen när vi kommer dit, så jag är rädd att hon ska bli ledsen när jag går... usch... då kommer mitt hjärta att brista... men nu ska vi tänka positivt! Allt kommer gå sååå bra! =)

Nej, nu ska jag kolla vidare.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin bild :-)

2009-05-14 @ 10:53:30

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback