hemma igen!

Nu var andra dagen på dagis avklarad... Idag gick det inte riktigt lika bra som igår.. Molly ville vara intill mig nästintill hela tiden. Var lite gnällig o så, men jag tror att det beror på att hon var lite trött.. Hon höll ju på att somna på vägen dit, så jag kan tänka mig att det berodde på det... På vägen hem somnade hon som stock, så nu sover hon o då passar jag på att slappa lite... Skulle egentligen behöva ta tag i disken, men jag känner att jag inte orkar just nu... Får ta det sen...

Åh, det är ju redan torsdag idag! Fasen vad veckan gått fort.. I morgon kommer Anna o Martin med deras plutt hit! Åhhh... så roligt!!!! Riktigt trevligt att umgås med dom... O så ska ju Anders o Martin få träffas för första gången, men det kommer nog gå bra.. ingen av dom är  ju speciellt svåra att prata med.. Så det kommer gå kanonbra, det är jag övertygad om!

O sen på lördag kommer Sven hit.. Ska bli trevligt det också! Länge sen vi träffade honom nu... Så det är verkligen dags..

nej, nu ska jag kolla på hem till gården... asbra program att slöa till.. gör absolut inget om man slumrar till en stund.. hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback