hon är hemma...

... o sover så sött i sin säng...
Snacka om att hon var lycklig över att vara hemma... min underbara lilla unge... =)
I morgon är det dagis dags igen... o då ska vi vara där i 3 timmar... o så ska jag lämna henne en liten stund om det känns bra... läskigt... :-S
Men det måste ju göras.. på tisdag måste jag lämna henne.. då ska jag till rektorn på dagis för o prata lite.. hmm.. är faktsikt lite nervös inför att lämna henne. Men som sagt, det måste ju göras så man har ju inte mycket val..

Nej, nu har det blivit sent idag igen... haha.. behöver semester efter denna helg. men trevligt har det varit!

Dags för sängen!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback