Mors dag...

Jaha, då var mors dag över för detta året. Har haft en riktigt rolig dag.Dagen började med att Molly vaknade vid sju o blöjan hade vridigt sig så hon hade kissat bredvid så det var blött i sängen det var bara att byta på henne o byta lakan. Sen la vi oss i sängen igen o tänkte mysa lite. Men Molly ville inte det. Hon ville leka istället. Jag var astrött så Anders gick upp med Molly så att jag fick sova en stund till. Då sov jag till tio över åtta, sen ville jag också upp o umgås med min lilla familj.. =)
Efter en stund sa Anders att han var tvungen att åka iväg en sväng... Jaha, tänkte jag.. gör det då... Det dröjde ett tag, sen kom han hem igen. Hade varit o köpt en Mc flurry marängsviss... (stavning?) och choklad och en god frukost smörgås till mig såhär på morsdag... Helt underbart gulligt!
Det räcker gott o väl för mig. Dom där små sakerna... =)
Sen var det iaf snart dags att göra lunch för att sen åka hem till Hasse och mamma. där var det lika trevligt som vanligt.. Min äldsta brors dotter har varit där från igår till idag och så hade även han där när vi var där o I var så himla gullig mot Molly... På ett bra sätt. Visst, hon ville kanske hålla i handen när Molly skulle gå o det var ju inte riktigt så populärt hos Molly, men annars så. Bjöd henne på choklad från hennes lördagsgodis som var kvar, gav henne mineralvatten från hennes flaska lekte med henne osv osv... så roligt att se!
Molly kan ju annars tycka att många barn är för stojjiga o bli lite fundersam... Men I var så lugn så det passade Molly perfekt!

Efter ett tag kom Anders med sin brukare. Vi satt o pratade lite o fikade, sen var det dags att åka hem till Bossi... =)

Ja, där har ni min dag... =) kanske kommer ett inlägg i den låsta sen... måste kräkas ur mig lite nu igen... haha

Om ni läst ända hit... Ja, då är ni väl intresserade av vad vi sysslar med om dagarna... kul, kul... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback