Nu är den igen..

O jag hoppas att den håller lite bättre den här gången... Ja, jag pratar om laptopen alltså... Äntligen så fungerar den igen!!!

Hmm.. jag vet inte egentligen vad jag ska skriva om... Eller jag vet vad jag skulle vilja skriva, men det går inte.. Får fundera på att skaffa en privat blogg... känner att jag vill få ur mig saker ibland, men som jag inte vill dela med mig av till vissa människor.. Så ja, det tåls att tänkas på... ähh... nog om det..

I morgon ska Molly börja skolas in på dagis.. Blandade känslor inför det.. Känns jobbigt att nån annan ska ha ansvar för min dotter.. att nån annan ska trösta henne om hon slår sig o blir ledsen.. Men det känns bra att hon ska få leka mer med andra barn... finns ju nästintill bara Annas lilla plutt som hon leker med... o det är iof inte så bara, han är ju görgo, men det känns inte så snällt att hänga upp sig på dom.. hehe..
iaf... så om jag ser på det ena sättet så kommer det bli asjobbigt, men å andra sidan så kommer det bli roligt...
man får väl hoppas på det bästa i alla fall..

Ikväll när Anders kommit hem ska vi se på en film... så skönt o bädda ner sig o kolla på film innan man ska sova... =) Nej, nu ska jag kolla runt lite o kanske ringa mamma... måste berätta en sak för henne... haha... blir så full i skratt åt vissa människor... väx upp säger jag bara... haha
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback