Oj så trött man är!

Är helt slut i kroppen... Har ju jobbat idag. Man är inte riktigt van vid att gå upp så tidigt o köra igång direkt nu när man varit mammaledig... hehe... men det var lite roligt samtidigt... Träffa gubbarna o sådär.. =)
Jobbade med en som jag inte jobbat med förut, o det gick så bra så.. Riktigt trevlig!
Ska jobba i morgon också.. samma tid... sen såg jag på jobbet att jag stod uppskriven att jag skulle jobba den 6/6.. de hade jag helt glömt bort.. haha
Tur att man kollar lite när man väl är där..

FASEN, vad jag längtar till lördag nu! Ska bli underbart kul! Tur att pappa kunde ta ut vår lilla skithund några gånger... vi hade ju löst det annars med, men det är smidigt att pappa kan göra de..

Nu ska jag lägga mitt lilla huvud i makens knä o slumra lite medan han kollar fotboll... *mys*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback