ont i handen.. :-(

Jag har fått sjukt ont i högerhanden och upp i handleden... kan inte krama ur disktrasan utan att det gör skitont, men jag har ingen aning om vad jag kan ha gjort... jobbigt som bara den är det!

Nu sitter jag här ensam... Molly sover o Anders jobbar... Fasen vad tråkigt det är.. vill ju vara med min kära make!
Men i morgon kväll så får jag i alla fall sova med honom... underbart!

Åh, vad jobbigt det är... Jag är sjukt sugen på allt möjligt, men har inget roligt hemma.... jobbigt som bara den... Men, men... ska väl snart hoppa i säng så jag glömmer att jag är sugen på saker... =)

Nej, jag vet inte vad jag ska skriva nu... satt o tänkte på nått förut som jag skulle skriva om men det försvann... återkommer om jag kommer på det...


jag o molly igår... var lite mörkt i rummet så det blev inte så bra kort men det är vi i alla fall.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback