redan lördag!

Hade så sjukt roligt igår så det finns inte.. Gillar verkligen att umgås med Anna o Martin... o deras lilla plutt är ju bara för go! Får verkligen se till att det inte går allt för lång tid innan vi träffas igen.. jag ska tjata o tjata o tjata tills dom vill umgås igen.. haha... oss blir dom inte av med nu... Verkade som om Anders och Martin kom bra överräns också.. dom hade ju bara hälsat lite snabbt på varandra innan, men nu fick dom prata ordentligen... Dom kom fram till att dom bott i samma lägenhet i motala, dom hade lite gemensamma bekanta osv... så det var riktigt roligt!
O Anna.. ja, hon är ju en sån skön människa... så lugn och en väldigt bra vän...
Haha.. det låter som om jag är förälskad... o riktigt så illa är det inte...
Eller... jo, jag är förälskad, men inte i nån av dom utan i min kära make.. =)

Nu har Sven kommit hit o ska vara kvar tills i morgon tror jag... Ikväll ska Molly sova hos kära syster yster... Skönt med en barnfri natt... få sova utan att riskera att vakna av att Molly inte kan sova...
Hon har ju haft lite jobbigt med sömnen sista tiden.. men, men... det vänder väl nån gång...
I natt har hon faktiskt inte varit vaken så mycket... efter det att vi tog in henne till oss så bökade hon runt massor, men hon var inte vaken liksom... ja, ja... svårt o förklara ibland.. men ni kanske fattar...


Bossi började löpa idag... *suck* då blir det lite jobbigt ett tag framöver... Hon blir ju lite jobbigare på promenaderna... ska snuffsa på ALLT o speciellt stolpar och träd som hanar varit o kissat på.. hehe... Men det är ju sånt man får ta... =) Hon är ju så go förövrigt så det gör inte så mycket att hon trilskas lite ute då..

Nej, nu kanske jag ska försöka att vara lite social...

Ha en bra lördag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback