sjuk men ganska så glad ändå... :-)

Vad glad man kan bli för en liten kommentar då! Tack AnneLie för det! Du livade upp mig o det behövdes idag!
Idag är det inget roligt nämligen! Det är tråkigt väder... regn ena stunden o sol andra.. hörde ett muller nyss o det gjorde mig inte glad.. är ju åskrädd o Anders är ju inte hemma... han jobbar ikväll, men får ta o krypa upp i soffan med Molly o Bossi o gosa lite.. =)
Är förkyld o har ont i halsen... jobbigt som bara den! Men får hoppas att det är nått som går över fort!

Gick spåret i förrgår hela familjen.. Eftersom Bossi löper just nu så är vi lite försiktiga med att ha henne lös men ville ändå ut i skogen så då bestämde vi oss för att gå spåret.. det var så himla mysigt.. riktigt fint var det i skogen.. O Bossi var jätteduktig! Gick på bredvid mig o verkade tycka att det var riktigt skönt att bara gå.. Visst skulle hon lukta lite o så men det var ju ett nytt ställe så det är inte så konstigt, men det var inte på ett jobbigt sätt... hon luktade lite o då släppte jag efter på kopplet och när hon kände att jag inte tänkte stanna så ökade hon så hon kom i kapp... min "lilla" duktiga tjej...
Barn o hundar måste vara det mest underbar i världen... Iaf mitt barn o min hund... hehe...

Funderar på om jag ska orka gå en långpromenad med vagn o hund, o om vädret tillåter.. Men jag vet inte.. ork skulle jag ta mig, men vädret... inte sååå roligt o gå långpromenda i spöregn ju....

nej, nu vaknar nog lillan snart så jag ska vila lite tills dess...

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback