ska snart iväg

Snart ska jag o Molly gå iväg mot dagis... Känns lite läskigt att jag ska vara där utan Anders idag... Dom som vet hur jag funkar förstår det.. men, men... det får gå.. Men man känner sig ju skapligt dum när man står där o tittar på Molly som leker.. haha... men det är ju skönt för skruttan att veta att mamma är där..
hoppas på att det ska gå lika bra idag som det gick igår o att dom kollat upp svaret på några frågor som vi hade...

Fick förresten hem papper om dagiset hon ska gå på sen.. så den 19 augusti börjar hon på nytt dagis... o det ligger ju betydligt närmare.. det kanske tar 5 min att gå dit istället för nästan en halvtimma som det tar nu...

Nej, nu är det visst dags att klä på sig.. skulle väl inte se så bra ut om vi kom försent.. haha
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback