snörvel snörvel..

oj va jobbigt det är att vara förkyld, men har inte ont i halsen längre så det går ju åt rätt håll iaf vilket är uppskattat!

Idag på förmiddagen gick vi hela familjen, förutom Bossi, till pappa o fikade... Efter fikat började jag men trimningen av lilla Hanna... gick bra, men blev inte riktigt klar.. Hon tycker ju att det blir riktigt långtråkigt efter ett tag så jag ska göra klart nån annan dag... Men hon var duktig idag... var så stilla så o försökte inte hoppa ner från bordet en endaste gång.. =)

I eftermiddag ska jag ut till en lekpark med Molly o så skulle Anna o hennes lilla plutt också komma... Kul o få lite sällskap... Tiden går ju sååå sakta när Anders jobbar..
Men efter i dag så har vi tre hela dagar tillsammans.. Eller på lördag ska han ju på fotboll, men det är ju bara kul... får se hur vädret är... är det skapligt följer vi nog me tror jag.. :-)

Nej, nu ska jag se vad jag kan hitta på till lunch... kanske slå en pling till mamma innan... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback