snurrar världen runt dig?

låg o läste en massa bloggar igår.. dom jag brukar men även en massa nya... En sak slog mig ganska så fort..
Varför tror så många att världen kretsar runt dom? Dom är sura för att folk ska göra annat när dom vill hitta på nått... är man upptagen så bryr man sig inte enligt vissa... Fattar inte det..
Jag kan bli lite ledsen om folk aldrig har tid med mig... men det är sånt man får ta. Folk runt mig har egna liv och egna saker som måste göras. Det passar ju inte alltid dom när det passar mig.
Så varför tror dessa människor att allt kretsar runt dom? Jag förstår det helt enkelt inne..

Jag är återigen inne på o sätta lösenord på min blogg... o kommer nog vara restriktiv med att ge ut det, så det är inte säkert att bara du känner mig så får du lösenordet.. Varför ska jag ha det då liksom...Men jag får se, har inte riktigt bestämt mig ännu...
Känner bara att jag har egentligen sååå mycke som jag behöver få ur mig men som jag inte kan skriva här pga att jag inte vill att vissa ska veta.. Så det är lite jobbigt ibland.. men som sagt, vi får se...

nej, nu ska jag ta min vanliga bloggrunda o sen blir det nog en promenad med Molly o Bossi...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: BabbiDesign - Bloggdesigner

Om det upprepade ggr blir så att dom alltid ska göra annat skulle jag oxo börja undra, men omständigheter finns alltid. Annars är juh folk ganska egoistiska faktiskt =(. Tyvärr. Förstår dina funderingar med lösenordet, man blir så jävla begränsad med en öppen blogg!

2009-05-17 @ 20:59:24
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback