trött o trött o trött...

Det straffade sig själv att jag var uppe sent igår också.. för fasen så trött jag varit idag..o fortfarande är.. Men det är som alltid.. bita ihop o se glad ut...

Idag gick det bra på dagis... Molly var ensam från kvart över nio till halv elva... hon hann med att sova ca 20 minuter också medans jag var borta...
I morgon ska hon vara ensam ungefär lika länge o på torsdag ska hon vara där ensam i 3 timmar.. sen ska det vara så.. Lite otäckt, men det ska nog gå bra..

Idag fyller Eddie, min yngsta storebrors äldsta pojke 4 år... hängde ni med på det... hehe...
Grattis till honom iaf! hoppas han haft en bra dag!

nej, jag orkar inte skriva mer... får se om jag orkar o hinner skriva mer sen...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback