Va trött man blir... :-)

Nu har lilla Axel åkt hem... Var mysigt att ha en extra liten plutt här, men vad trött man blir... Det blir ju inte mycke mer jobb, men lite... o det där lilla räcker... *gäsp* Men som sagt.. mysigt är det så det väger upp tröttheten.. =)

Idag hade det inte varit så bra på dagis... hon hade varit ledsen o inte tyckt att det var speciellt roligt med nånting... Men sen hade hon sovit en liten stund o då hade det väl blivit lite bättre... min lilla skrutta.. Tycker inte om att höra att hon varit ledsen när inte jag är där o kan trösta.. förstår verkligen inte folk som gör allt för att slippa vara med sina barn... sjukt! Visst tycker jag också att det är skönt att vara barnledig ibland o få hitta på saker med bara anders tex, men det är lika underbart när Molly äntligen är hemma igen då...

Ja, ja... nu sover hon igen den lilla stumpan.. Anders också.. o jag borde nog också vila lite så det kanske man skulle passa på att göra nu.. :-)

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback