Vad ska man säga....

jag har tappat lusten att skriva här.. samtidigt så har jag massor jag vill ha ur mig... svårt val..
Just nu är jag sååå grymt besviken på en hel del människor i min närhet... Förstår inte hur folk tänker! Att dom bara kan göra så... fattar det inte... Hade nån frågat mig just nu om jag kunde tänka mig att flytta långt långt långt härifrån så skulle jag göra det utan att tveka! Helt sjukt att man ska behöva känna såhär.... O JA, jag skiter fullständigt i om nån tar åt sig... Det kanske är det som är meningen!

jag kan ju säga att jag är jäkligt lycklig att jag har Anders o Molly... ja, bossi också! Utan dom vet i fan vad jag hade gjort! Inget annat spelar någon roll just nu..

Ni får ursäkta att det blir lite deppinlägg för tillfället, men det är min blogg o jag skriver det jag vill!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback