Varför går det inte?

Nu har flera sagt att det inte går att kommentera på min blogg.. undrar varför det är så... konstigt är det...

Nu har jag nog kommit fram till hur jag ska göra angående att låsa bloggen eller inte... jag låser inte denna, men skaffar en till som jag låser som bara vissa har tillgång till.. så länkar jag här när jag skrivit något i den.. Det kan väl funka?
hmm.. det är så det är tänkt just nu i alla fall...

Idag har jag jobbat igen.. Det gick bra idag också. men det är helt sjukt vad trött man blir när man inte är van.. haha
Men det gör inget... Det är så underbart när man slutar och Anders och Molly kommer o möter upp... Eller dom har ju gått hela vägen o hämtat mig dom här två dagarna... så mysigt... =)

Nej, nu ska jag väl försöka få till en blogg till då... *yeey*

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback