vi försov oss!

Vilken start den här dagen fick... Molly hade en jobbig natt i natt igen.. Hon var vaken i ca en timma i alla fall..
jag hade satt klockan på 06.40, eftersom jag skulle gå med Molly till dagis o skulle vara där kvart över åtta.. Iaf, när klockan ringde så var jag så trött så jag tryckte på det jag trodde var snooze.. Molly vaknade till, men jag la henne hos mig o tänkte att vi kunde gosa lite innan vi gick upp... MEN... båda somnade som stockar o nästa gång jag vaknade så tänkte jag att konstigt att inte klockan ringt än o kollade på den... då var den 08.25... ooopppssss....
Så bara att kasta sig ur sängen.. Anders ringde dagis o sa att vi försovit oss så de inte skulle behöva undra var vi var nånstans... sen gav han henne frukost medans jag plockade fram kläder till Molly o mig... Anders klädde molly o jag fixa i ordning mig lite snabbt... sen fort ut till bilen... blev ingen morgon promenad för mig alltså.. Var på dagis vid nio tiden.. inte så dåligt ändå.. haha

Lämnde Molly för första gången på dagis idag... eller hon lämnde mig rättare sagt.. hehe.. dom tog med henne ut medans jag stannade inomhus.. Det gick så bra så... Men efter ca 40 min så kom dom in med henne... hon började bli trött o tyckte inte att det var så roligt längre.. så då klädde jag på mig o så hämtade Anders upp oss igen...
Snacka om att jag var hungrig då... hade ju inte ätit frukost... *kurr i magen*

Nu vet ni lite vad jag sysslat med idag... nu ska jag kolla på tv en stund o sen hoppa i säng.. är trött!!!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback