BCV besök

Idag har jag varit på BVC med Molly... det gick så bra så.. Blev riktigt stolt över henne... Vid 18 månader ska barn kunna 10 ord tydligen o Molly kan många fler.. Då blir man stolt... min lilla pratglada unge... =) Hon vägde 12720 gram o var 83 cm lång.. stora tjejen.. Hon följde sin kurva o låg inom de "normala" skönt o veta de.. O framför allt så mår hon ju bra.. Det är ju det allra viktigaste!
Däremot fick hon inte sprutan hon skulle ha idag.. Hon är ju inte helt bra från sin förkylning än så då ville dom inte ge henne den. Fick en tid i nästa vecka för att hon ska få sprutan.. så får se hur hon är då.. är hon fortfarande inte helt okej så skjuter vi upp den lite till.. vilket jag tror att vi kommer vara tvungna till. Känns ju som att hon varit krasslig länge nu så då känns en vecka som ingenting.. Men iaf.. Hoppas på att hon ska kunna ta den då så man har de gjort..

Annars idag har de inte hänt så mycke.. Nicke med familj har varit här en sväng.. Alltid lika trevligt o få lite sällskap när Anders jobbar.. Slipper man tänka så mycke på att man saknar honom. För de gör jag något fruktansvärt mycke när han jobbar.. Men, men.. det är väl så det är..

I morgon har jag inget inplanerat, både skönt o stressande. Vet ju att jag blir väldigt rastlös när jag bara ska vara hemma en hel dag.. Får väl se om maken känner för o hitta på något..

Nej, nu ska jag kolla runt lite till innan jag ska slå ingen mina blå..

Natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback