Blir så less...

På en del människor! Att en del inte kan sköta sina egna liv o sluta lägga sig i andras.. Att det ska pratas massa skit bakom ryggen på en o sen ska dom stå där med sina falska leenden sen! Ja, jag är arg om ni inte förstått det!
Arg o less... Känner för o stänga in mig o inte komma ut igen förrän såna människor är borta!
Visst, jag säger inte att jag är guds bästa barn. Det är jag aboslut inte.. Men att så uppenbart vara falsk fattar jag inte hur folk kan vara... SUCK!!

Nog om de... var ute o red idag men både granne #1 o #2... mycke trevligt! Underbart att få komma ut o få frisk luft! få släppa tankarna fria o bara få vara... o sen att få ha så trevligt o roligt sällskap är ju inte fel de heller!

När jag kom hem från ridturen så hade Anders gjort lunch så vi åt, sen dusha jag.. Sen kom Anna med sin lilla plutt... eller lilla o lilla...han växer så de knakar ju! Man ser ju inte riktigt på sitt eget barn att dom växer så fort..
Men dom stannade bara en kortis... skulle bara hämta en kjol o sen skulle jag in till grannen o fika...

Molly var som vanligt en charmig huligan... hehe... mitt lilla monster.... ;-)

Saknade henne sjukt mycke när jag var i Ullared... ja, ja.. nu ska vi inte bli såna.. hehe


Kanske skulle göra ett försök till o somna...

natti

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tyvärr finns det en del smått patetiska männsikor...oehört jobbigt...Trevligt att du fått bra kontakt med dina grannar! :-) kram*

2009-11-28 @ 09:23:53

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback