dansar för fullt.. =)

Har en helt galen unge... Hon dansar som bara den såfort hon hör musik.. satte på lite barnvisor på spotify nyss o så kom pippi långstrump med black ingvars o jäklar.. hon blev helt tokig... haha.. så jäkla go!
Hon verkligen älskar musik.. Vilket är bra eftersom jag nästan alltid har på musik här hemma.. =)

Just de häromkvällen.. Jag skulle söva Molly o sjöng lite för henne.. sjöng trollmors vaggvisa.. den går ju "o aj aj aj aj buff....." typ.. tror ni inte ungen sjunger när jag är klar.. ajajaj buff... jätte lycklig! Hon är ju för underbar min lilla skrutta!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... Funderade på att ta en långpromenad, men vädret är ju inte så lockande direkt.. hmm... ähh.. får se..

I morgon ska jag iaf rida igen.. så underbart! Vilken tur man har som har en så go granne som låter mig rida.. =)
hmm.. det där kanske lät konstigt... haha, men får hoppas ni fattar iaf.. ;-)

Neeee.... nu ska jag ta tag i dagen på riktigt.. har iaf fått på både mig o Molly kläder.. de e ju alltid nått...

Förresten så sov Molly i sin egen säng ända till halv åtta i morse.. utan att vakna en endaste gång... Vilket innebär att jag känner mig skapligt utvilad och att jag är väldigt stolt över min lilla skrutta!

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: anders

hihihi älskar er :)

2009-11-16 @ 10:41:48

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback