FREDAG!

Älskar fredagar.. Iaf dom fredagar som Anders är ledig.. är extra mysigt på nått sätt på fredagar.. Man behöver inte tänka på o sätta klockan till dagen efter, Molly kan få vara vaken lite längre o busa. Underbart!

Morgonbestyren ska snart dras igång här, dvs vi ska klä på oss, bortsa tänder, bädda, dra upp persienner, ta ut Bossi..... o vid kvart över nio halv tio kommer Anders hem o då kör han Molly till dagis direkt. Själv går jag upp till stallet då.. Tänkte rida en stund på förmiddagen idag.
I eftermiddag ska jag till arbetsförmedlingen o göra ny handlingsplan.. Kan bli spännande. Finns ju inte mycke jobb o söka.. Antingen ska man ha körkort och ibland till o med tillgång till bil, annars ska man vara över 35... Inget av dom passar in på mig.. så... Ja, de kan som sagt bli ett spännande möte idag.. :-S
Vi ska även vaccinera Molly mot svininfluensa idag.. Eftersom dom nu har ändrat och vaccinerar barn från 6 månader så får hon ju det nu.. O Anders o jag var överrens om att vi tyckte hon skulle vaccineras..

I helgen är Anders ledig!!! Känns som de e hundra år sen vi hade en hel helg tillsammans! Så de ska bli väääldigt skönt.. Får väl se vad vi hittar på.. Jag har ju lite svårt o bara vara ibland.. Då börjar de krypa i kroppen på mig.. Så får väl se om jag kan lura med mig min kära man på något skoj.. =)

Nej, nu måste jag nog sätta lite fart.. tur att vi ätit frukost iaf.. ;-)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas ni får en kanon helg tillsammans nu då! :-)kram

2009-11-20 @ 08:38:05
Postat av: emma

du får sätta fart med ditt körkort nu så öppnar sig en helt annan arbetsmarknad.

2009-11-20 @ 11:28:13
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Petra

Emma: ja, men de får ta den tid de tar... tänker inte stressa.. tar de i en lugn takt så blir det nog bra. Stressar jag kommer jag säkert bara kugga på nått o få lägga ut massa onödiga pengar = INTE ROLIGT!! hehe

2009-11-21 @ 16:46:46

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback