GÄSP!!

Vad trött jag är på att vara trött jämt.. Fan va dumt de lät då.. Ja, men iaf... är jämt trött känns de som... Jobbigt, jobbigt... skyller på årstiden eller nått sånt.. =)

Idag är de fars dag.. Vi ska till min lilla pappa o fira lite sen i eftermiddag.. Sen ska vi mysa till de lite här hemma i kväll.. Så då blir de lite mer firande av Anders.. Han får väl sina presenter när han kommer hem dock.. Jag gillar farsdag och liknande... tycker de e roligt o ge andra presenter.. Men det kan man ju självklart göra annars också.. men de blir liksom inte att man gör de av nån dum anledning... hehe..

Iaf... Grattis alla gulliga pappor på farsdag!

Nu är de dags o fixa lunch...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback