grått

Vaknade för ca en timma sen så idag fick jag sova skapligt länge, men ändå var jag så sjukt trött.. Men bara att släpa sig ur sängen o fixa frukost! *gäsp*
Just nu sitter skruttungen o käkar gurka.. haha. Bara för att jag åt gurka på mina knäckemackor nu till frukost så ska ju skruttan ha det också.. den lilla sötnosen! =)

Vad händer idag då? Ja.. Jag har faktiskt ingen aning.. Anders slutar jobbet nu klockan nio, o sen börjar han igen kvart i nio ikväll.. Så vi har ju hela dagen på oss o hitta på någonting. Får väl se om Anders ens känner för o hitta på nått, eller om han bara vill vara hemma o ta det lugnt..

Kom precis på att jag ska faktiskt jobba i morgon... Hade jag helt glömt bort... hsha.. Det ska bli lite roligt.. Hoppas bara att det är någon rolig jag ska jobba ihop med.. ;-)

Nu ska vi borsta tänderna och klä på oss o gå ut i det "fina" vädret med Bossi..

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ni är alltid välkomna hit om ni vill, kan för en gång skull bjuda er på fika.. Hoppas ni får en bra dag! kram på er*

2009-11-10 @ 08:51:05
Postat av: anders

HEEEEEEEEJ!

saknar dig, ha en bra dag i det minst sagt pissiga vädret! pussssssssssss

ps vi måste spela vårt nya spel snart el hur ;) ds

2009-11-14 @ 10:15:13

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback