Ont, ont, ont...

Haha.. jag har ont!! Märks att jag red en häst jag inte är van vid igår.. Men vad gör de, ha träningsvärk är ju inte farligt direkt.. Bara bra, då känns de ju att jag gjort något! hehe
Idag är det alltså lördag.. fasen vad veckorna går fort.. Redan första advent i morgon.. weiii... det är såå mysigt med alla mysiga ljus... *mys*

Ska sätta upp ljusstakar o så idag tror jag... Kanske tar några bilder o lägger ut sen, men får se... Är lite trött på en sak har jag kommit på... Folk som snokar!!

Ha de bra!






Bilderna är från förra helgen när vi var ute o gick i det fina vädret.. =)
 

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken bra bild!!

2009-11-28 @ 09:21:47
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Hey tjejen! Du behöver stativ om du ska fota i mörker!

2009-11-28 @ 10:37:26
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: emma

vilka fina bilder.

2009-11-29 @ 10:05:41
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo jag har rengjort filtret varje gång med, väldigt noggrant så nu är jag en aning less på den förbannade dammsugaren! Ut ska den!

2009-11-29 @ 16:23:49
Postat av: anders

det va en bra dag det ;) puss älskling ps glöm inte min namnsdag idag ds ;)

2009-11-30 @ 08:13:32

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback