snö!

Det har faktiskt snöat i dag... så underbart! Älskar snö... iaf såhär i början! =) Längtar verkligen till de kommer ordentligt o lägger sig o ligger kvar.. Tänk bara att få gå ut med Molly o leka i snön. Åka pulka, göra snölyktor m.m...m.m..


Annars idag så har jag inte gjort så överdrivet mycke.. haft ont i armen o kännt mig trött o småhängig.. tog ju influensa vaccin igår.. otäckt!! Jag är ju fruktansvärt nålrädd sådär, men det gick helt okej ändå.. Hon som gav mig sprutan var väldigt skicklig så det tackar jag för!

Har även en vagel i ögat.. Så ni förstår att det är riktigt synd om mig just nu.. haha... Nej, så farligt är det kanske inte, men just för tillfället tycker jag synd om mig själv..

I morgon jobbar Anders precis hela jäkla dagen.. =( Men mamma ska komma o umgås lite med mig... ska bli trevligt... Är så mysigt att umgås med min lilla mamma..
ska försöka hitta någon farsdags present till min lilla pappa och till Anders.. Molly är ju liiite för liten för att köpa nått själv, så jag fixar de åt henne.. =)

Nej, nu ska jag se lite till på tv... sitter just nu o tittar på bonde söker fru..

Ha det bra!!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Åh har ni oxo fått snö idag, vi med, den första! Ville tacka för dina kommentarer senaste tiden, uppskattar varje rad!

2009-11-05 @ 21:00:39
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback