tisdag morgon..

jaha, så var veckan igång då.. Igår gjorde jag inte allt för mycke.. jag var med grannen ner till andra grannen o fika... Mycke trevligt! Idag ska jag ut o rida med granne #2... =)
Lite nervöst när man inte känner henne så bra, men det blir nog kanon skulle jag tippa på!

Annars idag då... Mamma kommer hit en sväng sen.. Ska bli trevligt, slipper Molly tjata om momo... haha... har varit ett evigt tjat senaste dagarna, o när jag sagt att nej, mormor kommer inte nu då har hon blivit antingen ledsen eller arg... min lilla sötnöt... =)

Nej, om man skulle ta tag i dagen nu då.. vi har iaf ätit frukost så nu ska vi tvätta av oss o borsta tänderna o klä på oss, sen vill nog Bossi komma ut skulle jag tro... =)

Ha en bra dag, för de ska jag ha!!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter trevligt :-)

2009-11-24 @ 18:17:06

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback