TRÖTT!!

Jag är så sjukt trött så det finns inte.. Molly sov inte direkt bra i natt.. Kvällen började bra.. Hon somnade vid halv åtta o sov fortfarnade halv tio när vi gick o la oss.. men tio vaknade hon, Anders gick in för att söva om henne, de gick bra.. men hon vaknade efter en liten stund igen.. efter de somnade hon inte om igen förrän 04.15.. Fasen vad jag mådde dåligt då.. Så trött så det inte finns.. kände mig helt knäckt.. när hon väl somnade om så kastade vi oss i säng för o sova vi också. Men det varade inte så länge.. kvart i sju vaknade hon för dagen.. vilket innebar att vi fått sova i ca 2 timmar... INTE KUL!
O det enda hon sovit på dan idag är 18 min mellan 10.00-10.18... O ändå somna hon inte förrän halv åtta ikväll.. Fattar inte hur hon orka.. men hon har ju inte varit så lätt att tas med i dag heller.

Iaf, jag är så trött så jag mår illa o känner mig yr... Så det ska inte bli så sent för mig ikväll... funderar på att hitta en riktigt "söt" film o lägga mig i sängen o somna till... älskar o somna till filmer..
Finns inget bättre än när Anders ligger o kollar på film och killar på mig tills jag somnar.. Är väl nån trygghetsgrej antar jag.. Jag menar, de e ju inte så länge sen jag var tvungen o ha på radio eller musik för att kunna sova.. hehe..

Saknar Anders nu känner jag.. Tycker inte om när han jobbar såhär mycke! Alltså dom här helgerna.. Får ju knappt ses alls.. =(
Men efter i morgon så jobbar han ju bara onsdag o torsdag.. iof ska han ju på personalfest nästa helg så han är borta då ju, men men... så kan de bli.. får se om jag hittar på nått där på lördagkvällen..


Nu ska jag titta på ensam mamma söker om jag orkar se hela vet jag inte.. men ska börja se de iaf.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback