dagens dag..

Idag har jag ridigt... fan så skoj de var.. men samtidigt känns de ju att de var riktigt länge sen att gjorde de.. så de var lite vingligt.. hehe
Men som sagt.. roligt som bara den!
Så de hoppas jag på att de blir fler gånger.. =)

I morgon ska jag följa med Anders till sjukhuset.. Han ska operera tummen.. så Molly får vara hemma från dagis i morgon också.. Hon ska vara hos mamma.. man vet ju inte hur länge det tar på sjukan liksom..
Så det får bli så i morgon iaf..

Annars vet jag inte vad som kommer hända i veckan.. Kanske ska börja baka lite tills jag fyller... Kanske, kanske att någon kommer o hälsar på min födelsedag.. Annars så ska ju själva kalaset vara helgen efter.. alltså inte nästa helg utan helgen efter de... Det känns lite konstigt att det bara är en vecka kvar i morgon tills jag fyller 25... var tog åren vägen liksom.. Ja, ja.. Nu ska jag slöa i soffan o sen sova.. ska ju upp tidigt i morgon..

Natti
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för sällskapet idag! klart att vi ska rida fler gånger! kanske även andra hästar :-) Och VI kommer att komma när du fyller samma dag iaf :-) och kalaset om vi får :-P kram

2009-10-11 @ 21:10:30
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Hej! Kul att du ska till Ullared! Ja det finns juh alltid roligar saker där :)

2009-10-20 @ 19:25:09
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Ridigt... du lär ha haft ont på insidan av låren dagen efter :P

2009-10-21 @ 22:06:56
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback