Ibland blir jag ledsen..

.. utan att det finns någon egentlig anledning... känner just nu att jag skulle kunna börja gråta när som.. o visst idag är jag sjukt trött o borde egentligen sovit för länge länge sen.. men, men.. så är det ibland..

Idag har jag iaf jobbat.. 7-16.. kul, kul..
Efter jobbet var det bara att åka hem o laga mat, sen var de dags för Anders o åka till jobbet.. Han kommer hem lagom tills Molly ska hämtas..

Jag har för övrigt en sån underbar mamma så det finns inte.. Hon går upp i morgon bitti o kommer hit o kör mig o Molly till dagis så jag slipper cykla.. vilket uppskattas för de har ju inte varit världens mysigaste väder senaste dagarna.. iaf inte att cykla i.. Dessutom känns de som om jag håller på att bli sjuk... känner mig snuvig o så svider de lite i halsen..

Nej... sova var de jag skulle göra... natti

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback