lödag idag alltså..

Har knappt koll på vad de e för dag, hehe...

Idag vaknade vi vid sju, men låg kvar o gosade jag o Molly, sen blev de att pallra sig ur sängen o fixa frukost till alla barnen o mig.. o så skulle ju dogsen ut också. Mycke o göra på mornarna. Men de gör inget.. =)

Är väääldigt trött idag.. Kunde inte somna igår kväll.. Sista gången jag kollade på klockan så var den kvart över två.. jobbigt värre.. Men, men.. får försöka komma i säng skapligt ikväll istället..

Vet i fasen vad man ska hitta på idag.. känner för o göra nånting, men jag vet inte vad.. *suck*
Efter tolv nångång kommer iaf syster yster hit.. ska käka lite lunch o hämta sina kiddosar...
Får väl se hur länge hon stannar.. Har jag tur stannar hon ju ett tag o sen kommer Anders hem..

Ja, så kan det va.. Fasen va seg jag är!! känns som huvudet är fullt av bomull eller nått.. haha
Vet knappt vad jag ska skriva, så får nog skriva mer sen tror jag... =)

Ha en bra lördag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Hey tack för din fina kommentar! Och jag hoppas du kommer på något att göra idag.. hatar det där att inte göra något alls. Sedan är det juh inge roligt att vara ute i detta väder heller... :(

2009-10-03 @ 12:29:53
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback