Nu vecka!!

Måndag igen, o vi tar nya tag... =)

Molly fick som sagt vara hemma från dagis idag.. Hon hostade så dant i natt så hon höll på att kräkas.. Jag riktigt såg paniken i hennes ögon när hon inte kunde sluta hosta... så gick upp så hon fick lite vatten... det brukar ju lindra för en liten stund i alla fall.. Men sen kunde hon ju inte somna om.. krångla omkring o var ledsen osv.. Det jobbiga är ju att vissa stunder är hon som vanligt, men förkyld.. för att i nästa stund vara jätte hängig, hostig som bara den, o verkar ha lite feber.. Så svårt o veta hur man ska göra då, men i dag fick hon vara hemma iaf..

När jag ringde dagis i morse så lät de nästan som om den som svarade blev sur för att Molly skulle vara hemma idag... men jag menar jag säger inte att hon inte mår bra för att jag tycker de e roligt.. Hon är ju hemma av en anledning... sen tycker jag det att när jag ändå är hemma så varför ska hon till dagis när hon inte mår riktigt bra?? Finns liksom ingen anledning..

Men jag hoppas att hon ska bli frisk tills på onsdag för då tar dom kort på dagis.. Vore ju tråkigt om hon missade det.. Men, men... vi får se..

Fasen, jag lider så dant med skruttan när hon är sjuk... så just när hon är som värst så skiter jag i att jag inte får någon sömn.. men det börjar verkligen kännas nu... få 3-4 timmars sömn per natt funkar inte hur länge som helst..

Ähh... strunt i det nu... haha

Vi har ätit frukost, varit ute med hundarna, borstat tänderna så nu gäller de bara o komma på något o göra ett tag.. =)

Ha en bra dag!






Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Tack för alla dina kommentarer :) Dom ringde upp från sjukhuset idag o sa att den är borttagen nu räkningen och att dom inte fattade hur jag kunde få den.. öhh... seriöst...

2009-10-08 @ 13:08:09
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback