Torsdag..

Idag när Molly var på dagis så var jag o handlade lite med mamma.. Inte för att jag behövde direkt, men kul o göra nått när Anders jobbar o Molly är på dagis.. Blir så segt annars.. Dagen sniglar sig fram.. Så det var roligt att mamma kunde underhålla mig en stund.. :-)

Ikväll (och i natt) ska vi både vara barn och hundlediga... inte dåligt va? Molly ska sova hos mormor o extra morfar o Bossi ska vara hos våra gamla grannar i Motala..
Så ikväll blir de mys på hög nivå.. med tänd brasa o allt.. slå de om ni kan.. hehe
I morgon ska vi till ULLARED!!! YEY!! Älskar o åka dit.. Så himla roligt, o nu önskade jag mig de i present.. Att få åka dit alltså... o vi måste handla lite saker till Molly så då passar det ju extra bra.. =)
Eventuellt ska Anders syster följa med också.. Hon hade inte varit där på vääääldigt länge, så då kan de ju vara roligt..

Annars då... det händer inte så mycke... livet har sin gilla gång.. Man går upp o ser till att molly kommer till dagis o sen hämtar henne o sen är det snart helt plötsligt kväll..

Lite otäckt ibland att tiden går så fort.. Man glömmer bort att stanna upp o bara vara.. Ska försöka bli bättre på det.. Annars kommer man säkert vakna en dag o känna som om man missat att leva.. Det kanske man gör ändå.. vad vet jag.. Men jag vill göra så gott jag kan iaf...
Jag kan faktiskt ärligt talat säga att jag är lite rädd för de.. Att vakna en morgon o känna att jag inte tagit vara på mitt liv. O nu menar jag inte att jag är missnöjd med mitt liv, utan jag menar de att jag är rädd att jag inte tar tillvara på den tid man har... Utan att går av bara farten, man längtar alltid till något istället för att se att bra o roligt man har nu.. Ja, ni kanske förstår hur jag menar, eller är jag helt ensam om dessa tankar?

Iaf.... Väntar på att Molly ska vakna.. Hon höll sig för en gång skull vaken i bilen på väg hem från dagis.. så jag ställde mig o skulle fixa lunch till henne. Gjorde omelett med potatis i.. det gillar hon o det går fort.. Men medans jag höll på med det var hon så kinkig så jag tog upp henne i famnen och då la hon sitt lilla huvud på min axel o somna.. mitt lilla hjärta.. så underbart sött så det finns inte.. Ville knappt inte lägga in henne i sängen.. Ville ha henne där i famnen för alltid o aldrig släppa henne.
Helt otroligt sjukt hur mycket man kan älska en annan männsika.. Skulle verkligen göra allt för henne.
Men la in henne iaf så hon skulle få sova ifred utan att bli pussad på av en sentimental mamma... haha
Så nu sover hon o jag ligger här i soffan med min lilla "vän".. Ja, datorn såklart!

Men nu ska jag slappa lite innan hon vaknar igen.. Ha det bra!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback