frukost på sängen

Idag fick jag ligga kvar i sängen när Anders gick upp för o göra Molly klar för dagis.. sen fick jag frukost på sängen när han kom hem.. mysigt.. =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Eller jo, vi måste åka o storhandla, men mer än så vet jag inte.. Är ju inget mysigt väder direkt så...

Den här veckan blir nog mitt pass klart också så att jag kan skriva in mig på körskola.. =)
Det ska bli både spännande, roligt och lite otäckt.. som dom som känner mig vet så tycker jag att de e lite otäckt det här med att köra bil, men det känns som om de har släppt lite så det ska nog gå bra..

Nej, nu ska jag mysa ner mig i sängen en liten stund till innan de e dags att ta tag i dagen..

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter inte HELT fel!! :-) vilken kanon make du har ;-P

2009-09-28 @ 18:26:03

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback