Lånehund och annat...

Vi har just nu Jalle här.. Det är hur mysigt som helst! O Bossi älskar att ha sällskap.. Känns kanon allting.. Så himla roligt att vi fick låna honom... då känns de som tiden går lite fortare tills vi har en till.. :-)
Läntar som bara den! =)
Annars händer det inte så mycket just nu.. Molly går på dagis som vanligt.. Det går bättre o bättre. Visst, hon blir ledsen när vi lämnar henne, men det går över fort o sen är hon som hon är här hemma.. alltså glad o förbannad omvartannat.. hehe

Idag ska vi in till Linköping o fira min brors dotter som blir hela sju år idag.. Inte klokt vad tiden går fort. Tycker att hon var en liten bebis nyss liksom.. haha..

Ja, ja.. det var nog allt för denna gång.. ska försöka föra över lite bilder till datorn snart så att jag kan visa er lite roligheter.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback