länge sen men har inte haft lust..

länge sen jag skrev nått nu, men jag har som sagt inte haft någon lust att skriva över huvud taget.. Vet egentligen inte varför, men har bara inte kännt mig manad att sätta mig ner o skriva..
ingen ork, ingen lust och ingen inspiration... Ja, ja.. så kan det väl vara ibland..
Har en jäkla massa tankar som snurrar i mitt huvud just nu, men dom vill inte komma fram ordentligt så jag får ut dom i ord, ännu mindre då i skrift... jobbigt som satan.. Vet inte riktigt hur jag ska få ut det... O tro nu inte att det är något jätte allvarligt, för det är det absolut inte!
Men det är lite småtankar om allt möjligt sådär..


I morgon kväll o natt ska Anders och jag vara barnlediga... Molly ska sova hos sin farmor.. Så Anders och jag ska ut o äta o sen gå på bio.. Vi har inte bestämt vilken än, men det är inte så viktigt.. det är mer grejen som är mysig.. vi gör ju inte sånt allt för ofta.. inte för att jag klagar, älskar o vara hemma med Anders o Molly, men ibland är det skönt att få vara bara jag o Anders som ett par, inte bara som föräldrar... Ja, ni med barn kanske fattar... ja, ni andra också kanske.. vad vet jag...
Iaf ska det bli mysigt..
Visst, lite jobbigt är det att lämna ifrån sig min lilla skruttunge, men vet ju att det brukar gå bra så det ska det nog göra i morgon också..

Annars då.. livet lunkar på som vanligt..
Inget stort har hänt..
Vi trivs fortfarande i huset... underbart är det..
Synd bara att inte fler kommer o hälsar på, men det är så det kan vara... iaf, min yngsta bror med familj har jag träffat lite mer sen vi flyttade hit... dom kommer o umgås en liten stund nu o då.. Trevligt som bara den!
Kul för barnen också att de får lära känna o växa upp med sina kusiner.

nej, om man skulle ta o försöka sova.. Ja, om ni inte förstått det så jobbar Anders i natt, annars så sitter jag inte vid datorn o flummar såhär dags.. hehe

natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi kommer så gärna så :-) säg ifrån om vi kommer "för ofta" :-) Ha det gott!!!

2009-09-07 @ 14:20:24

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback