massa konstiga tankar..

Fan va jag hatar när Anders jobbar natt.. Har svårt o komma till ro för o somna o får en himla massa konstiga tankar om allt o inget.. Jobbigt som bara den... Förstår egentligen inte varför, men det blir så iaf..
Blir galen på mig själv.. Varför kan jag inte bara va nångång.. varför ska massa tankar få sabba mina lugna sköna kvällar... ja, de e inte lätt..

Skit samma just nu...

I morgon ska vi till tandläkaren med Molly för första gången någonsin... pirrigt värre... =)

Ähh... orkar inte skriva mer.. så natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Förstår om du har svårt att sova när han jobbar natt, skulle jag oxo ha när man är van att inte sova ensam :( Lycka till hos tandläkaren!

2009-09-30 @ 22:59:49
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback