så trött....

på att ha huvudvärk.. inget jag gör hjälper ju.. inte panodil, inte panocod... eller jo... panocod hjälper en liten liten stund men sen är huvudvärken tillbaka igen.. jobbigt som bara den!
Ähh. nu ska vi inte prata om det.. ligger just nu i soffan o slöar, Molly sover o Anders är på fotboll, sen ska han jobba så han kommer väl hem framåt fyra i morgon eftermiddag.. *suck* Men, men.. snart kommer Nicke med familj o sällskapar mig lite iaf.. bakade ju bullar igår, och idag har jag gjort äpplekaka och elaka gubbar så lite fika blir det medan de är här.. =)

Älskar när folk kommer hit.. speciellt när dom stannar lite längre än typ en kvart.. haha
Även om de e riktigt skönt ibland o vara ensam så blir dagen så himla lång om jag o _Molly ska gå helt själva en hel dag.. Mmmm... så är det....

Nej, nu ska voffsingarna få komma ut innan vi får besök..
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback