sjuker..

o så har man då blivit sjuk till sist... Har feber och är genomförkyld.. Orkar ingenting så min underbara man tog med sig lillan på fotbollsträningen idag så jag kunde få vila lite, vilket jag är väldigt tacksam för!
Blev ingen bio igår heller... vi käkade middag på balkan... skulle gå till ett annat ställe, men det var stängt igår kväll o typ allt annat så vi hamnade som sagt på balkan.. Var mysigt o va ute o käka bara vi två.. =)
Men iaf, vi struntade i bio då det inte gick nån film igår som vi verkligen ville se o då kändes det som det kunde kvitta.. Vi hyrde två filmer istället.. båda filmerna var bra så jag var riktigt nöjd... =)

Nej, nu ska jag pallra mig upp ur soffan o sen ska jag gå ut o röka o sen ska jag slänga mig i soffan igen o bara vänta på att Anders o fisan kommer hem igen..

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback