snart helg.

Nu är de bara en dag kvar innan de e helg.. som om ni inte visste det.. ;-)
Iaf ska det bli väääldigt skönt! Inga tider att passa o kunna mysa massor.. Anders är ju ledig i helgen med så det är ju underbart! =)
I morgon ska vi dessutom vara barnlediga.. Molly ska sova hos sin faster.. jobbigt men samtidigt mysigt..
Ja, ni fattar säkert..

Blir förmodligen att hyra en film o ta det lugnt hemma bara.. inte helt fel det... Visst skulle de vara mysigt att gå ut o äta eller så, men det är såå skönt o bara vara hemma o bara vara också. Det är inte ofta det går..
O bara det att lägga sig för natten o veta att man inte kommer bli väckt av ett litet troll som klättrar på en... hehe.. inte heller ofta man får det.. så det är lite skönt ibland.. Alla som har barn borde få möjlighet till det ibland.. Det gör ju att man får ny energi o kraft som man kan lägga på barnet/barnen sen.. alla blir glada o nöjda alltså.. =)


skulle skriva om nått speciellt men jag har fasen glömt bort vad så det får vara för ikväll..

natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback