Vilken ska man välja?

Har legat o kollat runt lite på körskolor både i motala och i linköping... Men hur fasen ska man kunna välja?
Jag skulle ju tagit en intensivkurs på en körskola i mjölby, men nu har jag hört en del negativt om det stället o då kände jag att det kanske är bättre o välja något annat ställe.. vill ju fortfarande ta en intensivkurs men på vilken körskola liksom...
Inte det lättaste valet.. men, men.. ska prata lite med Anders om det i morgon o se vad han tycker..

Var ju o firade min äldsta brors dotter idag... kul var det... men det blev nog lite för mycket av det goda för min lilla tös... hon var riktigt svår att få o sova ikväll... hade jättesvårt o koppla av o somna ordentligt.. hon höll på o somna o vakna o somna o vakna hur länge som helst.. Men till sist somnade hon iaf...
O nu ska jag snart också sova.. är lite trött, men har svårt o varva ner jag också..

I morgon blir det att cykla till dagis med molly... *pust* Det är både skönt o jobbigt..
Jobbigt för att det är på morgonen o vägen dit känns som om de e uppförsbacke typ hela vägen... o skönt är det ju att få lite gratis motion o frisk luft sådär på morgonen...

Ja, ja.. nog tjatat om det.. sova var det ju jag skulle göra...

Natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

jag har hört att den i Norrköping ska vara väldigt bra, den är på två veckor :) Du får bo hos oss om du vill :) Kram

2009-09-19 @ 08:51:05
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback