Fan oxå!!

Fått intagningsbesked 2 nu.. är reserv 11... så nu var de kört! Fan, fan, fan... bara för att jag verkligen ville nått för en gång skull liksom.. *suck*
Ja, ja... ta nya tag tills de e dags o söka in till nästa höst igen.. Får se hur de blir fram tills dess, vad som händer..

Annars så håller vi på att installera oss ordentligt i vår underbara hem.. =) eller ordentligt o ordentligt.. tänker ju inte sätta upp nått på väggarna eftersom dom ska tapetsera om i alla rum utom sovrummet..
Hoppas dom sätter igång snart, kommer bli så fiiint!!!

Nej, de här går alldeles för segt... får fortsätta en annan dag när jag inte är så trött...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback