nya tag!

Nu blir det nya tag!
Jobbade sista passet på semesterschemat igår.. en riktigt kämpig dag, så det var skönt o få komma hem igår kväll! Men nu är jag alltså arbetslös igen.. *suck*
Ska ner till arbetsförmedligen lite senare.. sitter just nu o väntar på att mamma ska komma, hon ska ha Molly under tiden jag är på AF.. Har en underbar mamma som ställer upp så mycket när jag behöver hjälp! <3

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.. Anders har ju börjat jobba efter att ha varit hemma med Molly i 6 veckor.. Tror att han tyckte de var lite skönt o komma tillbaka till jobbet.. ;-)
O jag tycker att det är underbart att få vara hemma med Molly lite! :D

o idag är det två veckor kvar tills Molly börjar skolas in på sitt nya dagis.. Hoppas på att hon kommer trivas lika bra som hon gjorde på dagiset i skänninge..
Ja,ja,ja.. jag vet att det heter förskola.. men nu vill jag kalla det dagis o då gör jag det!

Ska nog ta o åka till simhallen med Molly nån dag den här veckan... eller kanske i helgen, då min systers barn ska vara här.. ska bli mysigt.. :D
Får se annars vad vi hittar på.. Ska iaf på hundutställning.. men ska inte ställa någon av våra hundar. Skulle ställt Bossi, men hon ser inte klok ut just nu... Fäller som bara den så hon ser ut som en skabbräv, o då är de liksom ingen ide. O Jalle är inte riktigt redo för sånt än.. men ska åka dit o titta lite iaf.. =)


Nehe, nu kanske jag skulle göra oss klara för att åka.. det dröjer nog inte aslänge innan lilla mamma kommer.. Ser fram emot att hon ska flytta hit hon också.. =) Kommer inte alls bli långt till henne då.. Ska bli så skönt o kunna träffas lite oftare o framförallt, kunna träffas utan att planera så dant innan.. När hon flyttat hit så är det ju bara o ringa o kolla om hon e hemma o är hon de så är de ju bara att gå..!

Nej, just de... fixa i ordning sig var de ja...

Ha det!

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att din lilla mamma ska bli Motalabo :)

2010-08-23 @ 23:08:54
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback