självförvållad trötthet..

Igår kväll var jag ute med Lotta. Vi har väldigt roligt, eller jag hoppas att hon hade kul också, för de hade jag iaf! =)
Vi började att göra oss iordning o dricka lite hemma hos Lotta, sen drog vi till Boxholm.. o jag säger bara, åh herre gud! Där var de väl inte riktigt som vi tänkt oss så vi blev inte långvariga! Haha.. åkte vidare in till Linköping, o fasen vad det var mycke folk ute, helt sjukt! Vi gick in på harrys, eller inte just på harrys men nått av ställena som ligger ihop med det.. Hade ju ingen koll på var jag var nånstans nån gång efter de känns det som.. Haha.
Såå... sen när de stängde åkte vi hem! Var sjukt trött redan då, börjar nog bli för gammal.. ;-)
När jag kommit hem så drack jag resorb, tack Lotta för de! Tror faktiskt de funka! =)
Sen skulle jag ju gå o lägga mig.. Hundarna blev som galna när jag kom in så Anders vakna ju såklart, men de gjorde ingenting.. Vi låg o prata ett tag o sen somna jag.. såååå skönt o somna sådär alldeles lugn.. Men, lugnet varade inte länge... vaknade efter knappt en timma o hade världens tandvärk.. De gjorde så fruktansvärt ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Väckte till på Anders som gick o hämtade panodil till mig, sen gick jag upp o borstade tänderna igen o sköljde med munskölj..
suck... så nu har jag fått ta panodil hela dan.. inte alls skönt med tandvärk, så nu blir de väl ändå att ringa tandläkaren... men jag vill inte.. men vill ju inte gå o ha såhär ont heller så de får nog bli så...

Annars då... Längtar tills vi flyttar!!! förhoppningsvis är det bara två o en halv vecka kvar... =) Ska bli underbart!!

Veckan som kommer nu jobbar jag typ hela tiden... har tre heldagar, måndag, lördag o söndag.. inte roligt, men det ger pengar. Enda dagen jag är ledig är på tisdag. Då ska jag mysa med min lilla skrutta som aldrig förr! =)

Nej, fy... nu kanske jag skulle ta mig i kragen o göra nått vettigt...

Ha de!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback