tandvärk o annat helvete..

Positiv rubrik va??
Men tandvärk har jag som fan.. ska ringa idag.. men den tandläkare jag tänkte ringa (samma som Anders har) hade stängt idag.. *suck* Får ringa nån annan o se om jag kan få en akut tid...  =(
Kommer inte bli billigt, men vad ska man göra.. blä..

Idag ska även huset vi bodde i besiktas.. Ska bli så skönt o bli av med det.. Verkligen kunna släppa det.. Om nu gubben inte har nått o klaga på, vilket inte skulle förvåna mig..
Han har ju gjort saker nu sen vi flyttade därifrån som han inte har rätt till.. Tex varit inne i huset o kollat o haft sig.. Har han ingen rätt till ju eftersom vi har kontrakt o betalat hyra fram tills den sista..
Han har även tagit bort vår soptunna så när det städades där ute så fanns det ingenstans o kasta skräpet..
PUCKOGUBBE!!!!
Tycker synd om dom som frivilligt involverar sig där ute..
Alltså han är bra så länge som han får som han vill.. men så fort man går emot honom eller ställer krav som han tycker är jobbiga då blir de inte så roligt längre..
Men som sagt, idag är det förhoppningsvis över! =)

O från o med i morgon är vi folkbordförda här i Motala..  underbart!

Nej, nu ska jag ta en cigg innan jag ska fixa iordning lite här hemma innan vi ska iväg..

 
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback