tisdag..

Har varit i stallet nu på morgonen... så underbart det är att vara där... Älskar det.. visst, de kanske inte är jättespännande att mocka, men på något sätt känner jag mig så rofylld när jag är i stallet..

Idag har jag inte den blekaste aning om vad vi ska hitta på... eller kanske skulle ta tag i Mollys badrum... få ordning på de.. annars vet jag inte..
Får se vad Anders känner för sen..

Det finns så mycke jag skulle vilja hitta på, men när de väl gäller så känns allt jobbigt.. Eller inte allt, men ja..

Nej, fy.. känner inte för o skriva.. kommer bara skriva massa negativt o spy galla över massa folk, så kanske bättre o vara tyst.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Tack för alla dina kommentarer! Förstår att det är rogivande för dig att göra något du tycker om :)

2010-02-21 @ 16:42:11
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback