burr så kallt!

Var ute med hundarna nyss o det var verkligen svinkallt.. duschade för någon timma sen o då blir jag alltid lite extra frusen när jag går ut sen.. Men nu är det gjort iaf..

Anders har precis åkt till jobbet o jag gör faktiskt inte ett skit just nu..

Molly var lite svårsövd idag, så hann inte få någon tid med Anders ensam.. men, men.. får ta igen det i morgon kväll.  ;-)

Idag har vi för övrigt varit hos Anna med familj o snackat en massa o så blev vi bjudna på lunch.. mycket trevligt!

Nej, usch vad det här gick segt.. sitter mest o väntar på att Anders ska ringa... måste prata med honom om våra planer!! O det typ nu... haha... ja, så kan det va..

Ni får ha det så bra, ni som förtjänar det... ni andra kan ha det hur som helst...bryr mig inte längre!!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback