fick sovmorgon!!

I morse fick jag sovmorgon! De e inte man får det inte.. O har sovit gott i natt.. Hämtade inte Molly förrän tjugo i sju i morse.. duktig tjej som sover i sin säng ibland iaf. haha.. Trodde ju aldrig att hon skulle somna om efter det, men tji fick jag.. hon somnade! Hade inte vaknat när Anders klocka ringde vid åtta så han skulle försöka smyga upp för o se om hon sov vidare då. Självklart gjorde hon inte det! När hon hörde att hundarna började röra på sig så flög hon upp o sa vovve... o sen kom de bus... haha... hon är så söt.. härjar som bara den på hundarna om att dom inte får busa o att dom ska vara tysta.. =)

Men jag tycker iaf att jag fått sovmorgon idag.. inte ofta jag får sova till åtta liksom.. Så de e skönt.. synd bara att vi inte har något inplanerat idag. Anders jobbar ju så vi kan inte åka någonstans o det skulle vi inte gjort iaf.. Men, men... hittar nog på något.
Det jag vet är att vi ska vara ute så lite som möjligt.. Det är sjukt kallt ute! Så kallt att inte ens hundarna verkar vilja vara ute... dom gör det dom ska o sen vill dom in igen.. Får hoppas att det blir lite mildare snart så man kan vara ute lite mer.. är inte van att vara inne såhär mycke. Det kryper i kroppen på mig ju!

Ja, ja... fick en kommentar på förra inlägget att jag behöver en makeover på bloggen... JAG VET! ;-)
Får se om jag orkar sitta lite med det ikväll när Molly somnat.. När jag håller på med det vill jag kunna sitta i lugn o ro o inte behöva ha koll på nått annat... vilket betyder att jag inte kan sitta med det när hon är vaken..
Men just nu känns de som om jag bara vill krypa upp i soffan o dricka te, läsa en bok o slötitta på tv när hon somnat.. men det är just nu det..

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback