Galet trött!

Känns som om klockan skulle vara typ tolv eller ännu mer... kollar ner på klockan o ser att den bara är fem i nio, hur kan jag vara så galet trött? Sovit skapligt ändå natten tills idag... Ja, ja... så kan det vara.. Idag har varit första dagen med Ezzet.. Det har gått bra, men han började traska omkring o "skrika" efter sina kompisar framåt eftermiddagen.. Men när han fick komma in o få lite mat så verkade det lugna ner sig.. =) Han är så fin! Ska verkligen försöka ge mig ut på en ridtur närmsta dagarna.. Kanske till o med i morgon.. hmm.. eller nej, de går ju inte.. eller kanske... ähh... får se.. Imorgon ska jag iaf ta in honom när Anders kommit från jobbet o pyssla lite med honom.. lära känna honom lite bättre, har ju bara ridigt honom några gånger förut.. Nej, känns som om ögonen ska åka ihop hela tiden.. Kanske skulle göra mig en kopp te.. Om jag orkar ska jag sätta igång o ändra lite på bloggen.. men får se om kroppen vill hålla sig vaken o uppe en stund till...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Anders

Hihi! Vet precis va du mena älskling kände exakt likadant men då klockan bara 18 här;) hoppas du sovit gott? älskar dig, pussssssss

2010-01-17 @ 08:50:40

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback