Resa bokad!

Nu har Anders o jag bokat en resa till Edinburgh, Skottland den 5-7 februari! Ska bli underbart o komma iväg, men självklart lite jobbigt att vara ifrån våran älskade unge.. Men vet att hon kommer ha det bra här hemma hos en barnvakt som vi verkligen litar på! Skulle aldrig lämna henne hos nån som jag inte till hundra procent vet att det funkar... Det har jag gjort för en kväll en gång o mycket riktigt så fick jag hämta henne... o det gör jag inte om. Speciellt inte när jag vet att det inte finns en chans att man inte kan hämta henne.

Iaf.. det ska bli underbart o få vara bara jag o Anders för några dagar.. Vi har ju jobbat om varandra nu runt nyår så då kändes det extra roligt att boka in något att se fram mot..

Annars då... dagarna flyter på... Vill inte att det ska vara så förbaskat halt på vägarna.. Man vågar ju inte åka nånstans... o det är inte vägarna här ute som är värst ska jag tala om för er, utan de e dom när man kommer in i sjävla skänninge o runt om där.. Fy!! Inte vill man åka nånstans man inte måste då inte, o inte vill man bjuda hit någon heller... vill inte att dom jag tycker om ska vara ute på vägarna i onödan!

Synd det.. hade ju planer på o åka till en kompis på typ söndag, men är väglaget såhär så skippar vi nog det.. kommer väl fler tillfällen antar jag..


Nej, nu ska jag snacka klart med lilla Emma på msn...

Natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Vårat samtal på msn spårade ut som vanligt ;)

2010-01-08 @ 10:55:33
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Din blogg skulle behöva en makeover :P Checka in den jag just la upp på http://babbidesign.blogg.se du verkar juh gilla blått o den går i det :) Tack för din kommentar oxo om min nya design!

2010-01-08 @ 20:48:02
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback